Traži
Košarica

Adresa

Untitled Document

Ovdje nas možete naći :
Kolodvorska 12
(PC Intershop)
71000 Sarajevo

Trgovina:
Radno vijeme non-stop
Pon.- sub. od : 09:00 do 21:30
Ned. i praz. od: 11:00 do 19:00
Tel. (0)33 655-807
Fax. (0)33 712-391

Veletrgovina:
Tel. (0) 33 712-390
Fax. (0) 33 712-391

info@conrad.ba
support@conrad.ba

Tekst » Česta pitanja i odgovori (FAQ)
Česta pitanja i odgovori (FAQ)

1. Zašto se moram registrirati?


Za kupovinu registracija nije potrebna ali registrirani korisnik s korištenjem posebnog korisničkog broja može kupnju obaviti brže, jer registriranim korisnicima nije potrebno svaki put ponovo ispunjavati obrazac s osobnim podacima. Registrirani korisnici također imaju mogućnost korištenja raznih prednosti, kao što su mogućnost kupnje na sezonskim akcijama s popustima kao i dobijanje besplatnih kataloga koje mi štampamo.

2. Zaboravili ste vašu lozinku? Brzo vam možemo pomoći!


Lozinku uvijek možete promijeniti punem našeg obavijesnika. Jednostavno kliknite na "Zaboravljena lozinka", unesite vašu e-mail adresu i primit će te novu lozinku, s kojom se možete ponovo prijaviti i nastaviti sa kupnjom.

3. Što znači "Isporučivo (2-3 dana) " ili "Isporučivo (10-14 dana) "?


"Isporučivo (2-3) dana" znači, da traženi proizvod imamo na lageru u Sarajevu i da može biti odmah poslan po ispunjenju ostalih uvjeta iz ugovora. "Isporučivo (10-14) dana " znači, da se proizvod ne nalazi na našem stovarištu i da treba da bude isporučen od naših dobavljača.

4. Kako znam da je narudžba podnesena?


Nakon isporuke narudžbe primiti ćete e-mail, koji potvrđuje da smo primili Vašu narudžbu. Iza toga dobijate drugi mail sa obavijesti da li je narudžba prihvaćena ili odbijena.

5. Kakav je proces isporuke i dostave narudžbe?


Proizvodi sa stranice www.ags71.ba

Prije dolaska poštara bićete kontaktirani telefonom o satu i mjestu prijema pošiljke. Ukoliko Vam odgovara paket možete primiti i na drugoj adresi od napisane ukoliko ste se prethodno dogovorili o tome sa kurirskom službom. Ukoliko paket plaćate pouzećem, novac predajete kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.

6. Što učiniti ako s naručenim proizvodima nisam zadovoljan?


Poizvod vratite u u neoštećenoj i originalnoj ambalaži na našu adresu u roku od 14 dana. To vam omogućava potpuno sigurno i ne obavezajuće testiranje naših proizvoda. Proizvode vraćate u paketu - o svom trošku!

7. Koje proizvode ne mogu vratiti? 


Proizvodi koje nije moguće vratiti su:

  • Ako se ukloni sigurnosna naljepnica na originalnoj ambalaži sa audio ili video proizvoda, računalnog programa ili video igre;
  • Novine, časopisi i periodične publikacije;
  • Proizvodi prilagođeni ličnim potrebama kupca;
  • Proizvodi u elektroničkom obliku koji su preuzeti s interneta;
  • Proizvodi koje se ne može vratiti zbog svoje prirode;
  • Knjige koje nisu zapakovane u originalnoj ambalaži;
  • Osobna računala dizajnirana u skladu sa specifikacijama, uključujući instalaciju i konfiguraciju hardvera i softvera;
  • Modeli koji su u djelomično ili u cijelosti sastavljeni od strane kupca;
  • Ako se ukloni sigurnosna naljepnica na originalnoj ambalaži baterija, akumulatora, kablova, sijalica, komponenata, i svih ostalih drugih proizvoda;
  • Proizvodi za jednokratnu uporabu;
  • Zamjenski dijelovi;
  • Korištene pre-paid kartice.

8. Kako mogu dati svoje mišljenje kao kupac?


Za svaki vaš komentar bićemo Vam vrlo zahvalni, jer je vaše mišljenje za nas vrlo važno. Pošaljite ga na email: info@ags71.ba ili ocijenite proizvod na web stranici u rubrici Ocjene proizvoda.

9. Kome se mogu obratiti ako imam pitanja o proizvodu?


Za sve savjete i pitanja na raspolaganju vam je naša tehnička služba. Nazovite nas na telefonski broj: 033 xxxx xxx ili pošljite mail na: tehnika@ags71.ba ili pošaljite pitanje putem kontaktnoga obrazca.

9. Kada i koga mogu nazvati za narudžbu?


Na telefonski broj 033 xxx xxx na raspolaganju su vam prijatni savjetnici. Nazovite nas od ponedjeljka do petka od 9:00 do 18:00 ili nam pošaljite poruku: tehnika@ags71.ba